KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

piątek, 23 lutego 2018

ALOHA ART - AROMACI - ART SERENITE - BAGIN - CHOMĄTO

Od dziś prezentujemy na naszych stronach wystawców 9 edycji Ręki Dzieła Fest w kinie Nowe Horyzonty. To już 9 pełna edycja, a poza tym w okresie letnim znajdujemy się z naszą imprezą w Przejściu Żelaźniczym na Wrocławskim Rynku. Tam mieścimy więcej wystawców, ale podczas pełnych edycji w kinie możemy przygotować więcej atrakcji rękodzielniczych, np akcję dla dzieczy czy darmowe warsztaty.
9 święto lokalnych artystów rękodzieła rozpoczyna się 10 marca. Do tej pory na naszych stronach pokażemy wszystkich wystawców oraz omówimy szczegółowo program. Dziś pierwsze pięć marek - Zapraszamy!

ALOHA ART

Aloha to kochać, być szczęśliwym i dzielić się tym z innymi. Dzielę się z Wami wynikiem tego co daje mi poczucie szczęścia i radości – wykonanym przeze mnie rękodziełem które tworzę od ponad 10 lat w różnych technikach – począwszy od prostej biżuterii z kamieni i szklanych korali, poprzez recycling (w moim przypadku biżuteria z plastikowych butelek, torby z dżinsu, oraz innych materiałów z odzysku), zakończywszy na wyrafinowanych technikach beadingu, sutaszu oraz mikromakramy. 





AROMACI

To projekt skierowany w stronę aromaterapii. Powstał wiosną 2017 roku. Zajęliśmy się tworzeniem dyfuzorów zapachowych w formie dekoracyjnych zawieszek, wisiorków itp., które po nakropieniu olejkami naturalnymi tworzą aromaterapeutyczną całość. Dyfuzory są wykonywane ręcznie z naturalnych materiałów. Proces tworzenia dyfuzorów zaczyna się od stworzenia z gliny pożądanego kształtu, a z niego formy silikonowej. Końcowym etapem jest wykonanie odlewu - pozytywu naszej zawieszki. 





ART SERENITE

Moją pasją jest biżuteria z drutu. Pomysł urodził się trzy lata temu z podpatrzonego na internecie filmiku o technice kręcenia pierścionka. I od tego pierścionka wszystko się zaczęło.Moja twórczość płynie z potrzeby serca.  Dziś po wielu transformacjach moja biżuteria wygląda profesjonalnie a ja czuję się spełniona widząc jak dodaje blasku kobietom, które ją noszą. 




  BAGIN


Moje plecaki powstają z miłości do wygody, tworzenia, posiadania czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju. Nie ma dwóch identycznych.
Są uzewnętrznieniem tego co mi w środku gra, sposobem na naukę cierpliwości i dokładności. Niech się dobrze noszą i uciekają w świat!



 

CHOMĄTO


ChomąTO to marka, która rozpoczęła swoją działalność od tworzenia sznurkowych naszyjników, inspirowanych orientalnym stylem oraz rodzimym folklorem. Wciąż poszukując nowych rozwiązań, ocierających się o stylistykę hipisowską, w niedługim czasie powstały ręcznie barwione tuniki oversize - fraktalne worki. W "chomątnym" asortymencie znaleźć można także pierścionki z miedzianych oraz srebrnych oksydowanych drutów, jedwabne kolczyki czy też bransolety.