KONTAKT

KONTAKT: paliwo.artystyczne@gmail.com
tel. 783154224

wtorek, 14 listopada 2017

KLUCZ

Nazywam się Barbara Becella-Maćkowiak i jestem rodowitą Wrocławianką. Od czerwca 2016 roku prowadzę swoją pracownię florystyczno-rękodzielniczą. Zdecydowałam się na połączenie tych dwóch dziedzin, gdyż większość prac wykonuję bazując na zebranych przez siebie darach natury, recyclingu rzeczy ogólnodostępnych, którym nadaję drugie, odmienne, nieprzewidziane w założeniach konstruktora, życie. Otworzyłam swoją pracownię z pasji do kwiatów i natury. Po prostu nadszedł czas aby swoje działania dotychczas realizowane w czasie wolnym, realizować na pełen etat. 
Większość mojego dnia zajmuje mi wykonywanie bukietów dla firm aby komercyjne miejsca zmienić, ocieplić. Listopad i grudzień odbiegają od tego schematu, bo wtedy zbliżają się święta i wszystkie skrzętnie zbierane pomysły i drobiazgi widzą światło dzienne, dostają blasku i swoje miejsce w dekoracjach. Tworzę elementy kompozycji z wikliny papierowej, skręcam liściowe kwiaty, wykorzystuję drewno z drzew owocowych,nawet najmniejszych gałązek, rozkładam szyszki na części pierwsze, aby uzyskać inny efekt. Karmię się energią ludzi, dla których tworzę i którym moja praca się podoba. Mam nadzieję, że dojrzą Państwo również inne wykorzystywane niebanalnie materiały.